X5_Power Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 har en BMW X5 E53 som jeg har hatt inne hos bilradiospes. på Sandnes/Rogaland, for kobling av nytt stereo anlegg. Og da ble det montert in 2din pioneer Avh-P4300dvd. probleme mitt her er at de får ikke spilleren til å komunisere med ratte mitt, slik at jeg kan styre spilleren med knappene på rattet. De har hatt bilen inne flere ganger for å koble til, (jeg tror det var 2 stk "koblinger" de har prøvd å koble til for å komunisere) uten at det funket De sa da at de skulle ta kontakt med de andre bilradiospes. butikkene her i norge for å få hjelp, men nå synes jeg at det har tatt alt for lang tid. Og tenkte derfor å høre med folke her inne om dere vet om noen har koblet det til på en x5 før.. Takker for svar Mvh. Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Støtter spilleren denne funksjonen da? Skal jo være og bare bruke en slik, plugge i så fungerer det.. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Hvordan modell er det bilen din er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 det er en 2003 model men bilradiospes. har prøvd ctsbm004 +003 + 001 Men ingen av de funke De seie også at de har målt om det er motstand i ledningen og alt skal vera som det er seie de då... men det vil ikke virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Kan du si hva dem egentlig har prøvd? En må jo prøve og utelukke hvor problemet ligger, kan være adapteret, bilen, og spilleren. Eller flere deler faktisk.. Dere har jo egentlig utelukket adapter, da dere har prøvd forskjellige adaptere.. Dog skulle det vært morsomt og prøvd en annen spiller.. For og se at det fungerer med adapteret og at signalet fra bilen kommer.. Har lest litt på nettet, fant ingen andre X5 etter noen kjappe søk som hadde denne, men vil råde deg til og prøve og lete litt etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Kan du si hva dem egentlig har prøvd? En må jo prøve og utelukke hvor problemet ligger, kan være adapteret, bilen, og spilleren. Eller flere deler faktisk.. Dere har jo egentlig utelukket adapter, da dere har prøvd forskjellige adaptere.. Dog skulle det vært morsomt og prøvd en annen spiller.. For og se at det fungerer med adapteret og at signalet fra bilen kommer.. Har lest litt på nettet, fant ingen andre X5 etter noen kjappe søk som hadde denne, men vil råde deg til og prøve og lete litt etter dette. Jeg har ikke prøvd så mye men bilradiospes. sier de har prøvd alt og finner ikke ut hva som er gale. Men jeg skal inn med bilen igjenn nå på mandag da de skal prøve en universal adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå