Stian Nordhagen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 har noe bmw e30 ting til overs blant anna luma styling kosta vist nok 10 lapper nytt men bud motas og luftmengde måler til 2,5 liter e30 frontfangere og front plater Orginal hovedlykter:) og panser og div andre ting bud:) må bort:) 94036226 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 hvilken stand er panseret i? farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hei panseret er det en bolk i ellers er det ulakert nytt i fra fabrik vist nok kan få det stygg bilig:))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersrx Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 er muligens intrissert i luftmengde måler, sier ifra før helga. sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 er muligens intrissert i luftmengde måler, sier ifra før helga. sender du? Kan få luft mengde måleren for 500 kr pluss frakt:) kan sende vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersrx Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 skal få testet bilen med en annen en først for å være sikker på at det er den som er gåen, hvis det er det så kjøper jeg din for 500.. sier ifra så fort jeg har testet jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 skal få testet bilen med en annen en først for å være sikker på at det er den som er gåen, hvis det er det så kjøper jeg din for 500.. sier ifra så fort jeg har testet jeg:) jepp gjør det du min virker værtfall hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 ingen som vil ha e30 deler styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersrx Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommys88 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Har du Facelift ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 sånt har jeg desvere ikke git;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 ingen som vil ha bilig bilig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 panser 700 kr styling 2500 må bort! pga lagringsplass luftmengdemåler til 2,5. 500 kr fangere 200 per stykk og frontplate med en bulk i 200 kr alt må bort lamper hoved lamper 200 kr svarte solskjermer 300 kr:) mittkonsol med klokke og nedover til håndbrekk og slikt med brytere til el vinduer i 200 kr samlett:)+ litt anna blant anna list til bakfanger til e30 100:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Opp må bort bud for all del noen som trenger da vel?)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nordhagen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Torn stagg også har jeg bud alt skal vekk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå