mekkern92 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 heisann! har da kjøpt meg en 518 touring, slapp men billig,fikk bilen ganske billig pga den var kræsja forran, bunkler,dårlig dekk.. den er ganske grei under:) planen var og bare bytte grill,lykter forran,fangere,og 4 like felger! motorn tikker nesten ikke, overaskene ! er ny starter,ny dynamo,ny kam i 2010! har da fått på ny fanger forran, ny fanger bak,grill,lykter,felger,940 leppe
mekkern92 Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Vurderer gul film på lykter:) Og alt i en farge! Men er kos ute med snø på veiene å 940 leppe, brøyter litt:)
staM Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Hvordan føles denne motoren i en såpass tung bil egentlig? Jeg synes selv at 2.0-liter rekkesekseren på 150 hk føles på kanten til undermotorisert i en sedan. Denne har vel rundt 115 hk og sikkert noen kilo mer enn sedan, vil ikke tro at det er underverker akkurat? Sett bort fra den firesylindrete motoren så ser det jo ut som en kurant bil.
mekkern92 Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Hehe, den er faktisk ikke så slapp, men funker som cruise bil,Men skulle gjærne hatt mer motor, men men:) Har noen noe tips til hva jeg kan gjøre? Evt noe innvendig eller utvendig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå