Tor83 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 jeg har lest her at det ikke er oljetempføler på bilen.jeg vet ikke.ecu kan jo kutte,når den blir varm.kan jo være et loddepunkt som er dårlig,som jeg ikke ser.men vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor83 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 ja,men jeg lurer på om den olje tepen er reel,pga av jeg ikke finner noen olje tempføler på motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1967 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 får du frem et signal som sier at oljetemperaturen er feil, så bør det da også være en føler som gir signal til dette, hjernen kalkulerer da ikke dette ut i fra intet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor83 Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 ringte på bmw verkstedet å han gikk inn på dataen å så å det var ikke olje tempføler på denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå