Gå til innhold

Anbefaler alle som skal selge bil til å sjekke kjøper!!

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halloooo?! Nå er det jo en gang sånn at man har en viss fasit for hvem som er hvordan...

Altså, pakistanere går med buffalosko, gullkjeder, har midtskill og kjører bmw. Dere er kriminelle og selvfølgelig gjengmedlemer, for det er alle paksitanere.

Nordmenn går med felleskjøpetdress, kjører volvo og spiser fårikål og drikker hjemmebrent. Enkelte er kriminelle, kjører bmw, boler og trener på Jonny's Gym, men de henger stort sett med pakistanere.

Dette er sånne ting man vet om man har sett Uno og Izzat, men man kan jo ikke forvente at alle er smarte nok til å ta til seg kunnskap fra norsk filmindustri.

Altså, nå lærte jeg fra tomme tønner at dansker også er folk man ikke kødder med, derfor føler jeg meg rimelig safe i hverdagen siden sjefen min er dansk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå lærte jeg fra tomme tønner at dansker også er folk man ikke kødder med, derfor føler jeg meg rimelig safe i hverdagen siden sjefen min er dansk...

Da tror jeg du henger litt etter. Alle som har sett Olsebanden vet jo at dansker er et lubbent og hardkokt folkeferd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg samtalen her sklei litt av.. pengene er overført.. Og bilen er borte.. Nå gjenstår problemet med årsavgiften.. denne må badshah dekke av egen lomme itillegg til tilbakebetalingen av bilens kjøpesum.. så er dobbel fuckopp her.. eneste som kan gjlres er å drite i å betale og få en avskiltningsbegæring på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok dessverre ikke, den som stod som eier av bilen 1 jan er annsvarlig for at årsavgiften blir betalt, det beste hadde vært og oppsøkt fyren på nattestid og hentet skiltene, da får han ikke hentet de ut igjen før han har betalt avgiften, hvis ikke så går avgiften til lønnstrekk rundt august tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uannsett så har han et problem her, finn ut hvor kålhuet bor og hent skiltene, da må han ha kvittering på bet avg før han får de ut igjen, kan jo passe på og skvise en feit kattedritt ned i varmeapparatet når han først er der og henter skiltene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...