Gå til innhold

Anbefaler alle som skal selge bil til å sjekke kjøper!!

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke lest hele tråden her men skikkelig kjipt badsha at du har havnet i en slik ufortjent situasjon. Har handlet med deg tidligere og pratet med deg på flere bmw treff, så ut ifra det syntes jeg du er en både seriøs, ærlig og grei fyr.

Mulig burde du bare tatt tilbake bilen og blitt ferdig med det. I tankene kan jeg sjønne tanken hos folk som ønsker ta saken i egne hender som et mot tiltak. Hvor lurt det er sette på plass folk er annen sak, da det kan ødellege for framtiden skulle det ende i en rettsak og får slikt på rulle bladet. Dessverre finnes mennesker med skjulte agendaer som spiller på slikt. Håper det løser seg for deg badsha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av og til oppover i området, sier ikke nei takk til litt sightseeing.

Tar gjerne en liten pause fra den grå studenthverdagen for en god sak, unnskyldning for å lufte bayertrallen er det og.

Denne eksil-bergenseren følger med på saken, lite som irriterer meg mer enn snøsokker av det kaliberet der.

Er forsåvidt enig i anmodninger om å vise moderasjon her, men en liten prat har ingen vondt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt kjapp på avtrekkeren men kunne som tidligere nevnt tenkt meg å vri øra av denne karen en gang eller to da dette ikke er første gangen... Pga familie og en gravid samboer har jeg etter en lengre samtale med henne igår lovet å ikke involvere meg fysisk i denne saken da vi bor i nærmiljøet og represalier på døra her ikke usansynlig i etterkant.

Dette ønsker hun ikke, og det har jeg full forståelse for..ikke moro å være gravid og sliten, hormonell og følelsesladet og samtidig skulle lure på hva som dukker opp på døra mens jeg er på jobb...

Jeg er gjerne med på hjelpe til fra sidelinjen med info som trengs i denne saken til trådstarter....da jeg vet en del om karen.

Min datter og hans sønn var en gang i tiden lekekompiser...helt til han blant annet mente at jeg hadde meg med dama hans bak ryggen på han bare fordi unga våre lekte sammen.

Dama hans er fra tidligere en god bedre venninne av meg som jeg nå lenger ikke har kontakt med pga alt bråket hans og at han er psykelig sjalu...enhver mann som prater med dama hans har i hans øyne ett hemmelig forhold til ho bak ryggen på han.. (og ja, det er faktisk så ille!)

Dette er en vanskelig kar å håndtere uten å bli sint og standhaftig...han tråkker på alt helt til han møter motstand og selv da har han vanskelig for å gi seg.

Man kan ta han på tomanshånd og han nikker og smiler og er enig i at det er han som er problemet...innrømmer gjerne at han er "psyk" i hodet og at han vil gi seg med alt faanskapet.

Går du da hjem i den tro om at du har vunnet...tro om igjen.

Neste dag har han glemt at du tok han igår...og kommer tilbake med mer kvalme.

Han lyver, manipulerer og lurer absolutt alle rundt seg....dette er typen som selger bestemora si for en femmer.

Jeg har gitt trådstarter litt info i saken, så får det bli opp til han hva han ønsker å gjøre med dette..ettersom jeg har skjønt står det nå bare på at han betaler årsavgiften på bilen og han vil ha saken ut av verden.

Dette skjønner jeg, men denne typen er det lettest å legge ting dødt og håpe at det ikke blusser opp igen...

Synd og tragisk at det skal bli sånn...jeg har for lengst blitt for gammel til å banke opp alle som irriterer meg i samfunnet men dog skal det sies at denne karen er virkelig en av de jeg kunne ofret litt gammel "bygdejuling" på om det ikke var for at jeg har en familie å ta hensyn til. Vedkommende vil nok ikke skjønne hvorfor, men hadde fortjent det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....sånn kort prosess film kanskje ? Neida spøk til side.. dra og hent skiltene og lever de hos BT, det er nok det enkleste, kan jo prøve å anmelde ham for trusler men det ender vel med "saken henlagt" da svindel og trusler IKKE er like straffbart som å kjøre uten sikkerhetsbelte eller å skifte fil uten å bruke blinklys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at denne dusten har lurt flere og sikkert kommer til å gjøre det frammover velger jeg å legge ut navn, ettersom folk her på bimmers skal være advart!

IKKE SELG BILEN DERES TIL EN SOM HETER:

Eric Andersen

født i 1975.

bor i Årnes.

Sjukk kar med masse tatoveringer.

er veldig hyggelig på begynnelsen, helvete starter etter 1-2 timer etter salget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at denne dusten har lurt flere og sikkert kommer til å gjøre det frammover velger jeg å legge ut navn, ettersom folk her på bimmers skal være advart!

IKKE SELG BILEN DERES TIL EN SOM HETER:

Eric Andersen

født i 1975.

bor i Årnes.

Sjukk kar med masse tatoveringer.

er veldig hyggelig på begynnelsen, helvete starter etter 1-2 timer etter salget

Bra, skulle jeg få telefon fra han noengang skal jeg fortelle han hvorfor han ikke får kjøpe min bil når den havner for salg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt kjapp på avtrekkeren men kunne som tidligere nevnt tenkt meg å vri øra av denne karen en gang eller to da dette ikke er første gangen... Pga familie og en gravid samboer har jeg etter en lengre samtale med henne igår lovet å ikke involvere meg fysisk i denne saken da vi bor i nærmiljøet og represalier på døra her ikke usansynlig i etterkant.

Dette ønsker hun ikke, og det har jeg full forståelse for..ikke moro å være gravid og sliten, hormonell og følelsesladet og samtidig skulle lure på hva som dukker opp på døra mens jeg er på jobb...

Jeg er gjerne med på hjelpe til fra sidelinjen med info som trengs i denne saken til trådstarter....da jeg vet en del om karen.

Min datter og hans sønn var en gang i tiden lekekompiser...helt til han blant annet mente at jeg hadde meg med dama hans bak ryggen på han bare fordi unga våre lekte sammen.

Dama hans er fra tidligere en god bedre venninne av meg som jeg nå lenger ikke har kontakt med pga alt bråket hans og at han er psykelig sjalu...enhver mann som prater med dama hans har i hans øyne ett hemmelig forhold til ho bak ryggen på han.. (og ja, det er faktisk så ille!)

Dette er en vanskelig kar å håndtere uten å bli sint og standhaftig...han tråkker på alt helt til han møter motstand og selv da har han vanskelig for å gi seg.

Man kan ta han på tomanshånd og han nikker og smiler og er enig i at det er han som er problemet...innrømmer gjerne at han er "psyk" i hodet og at han vil gi seg med alt faanskapet.

Går du da hjem i den tro om at du har vunnet...tro om igjen.

Neste dag har han glemt at du tok han igår...og kommer tilbake med mer kvalme.

Han lyver, manipulerer og lurer absolutt alle rundt seg....dette er typen som selger bestemora si for en femmer.

Jeg har gitt trådstarter litt info i saken, så får det bli opp til han hva han ønsker å gjøre med dette..ettersom jeg har skjønt står det nå bare på at han betaler årsavgiften på bilen og han vil ha saken ut av verden.

Dette skjønner jeg, men denne typen er det lettest å legge ting dødt og håpe at det ikke blusser opp igen...

Synd og tragisk at det skal bli sånn...jeg har for lengst blitt for gammel til å banke opp alle som irriterer meg i samfunnet men dog skal det sies at denne karen er virkelig en av de jeg kunne ofret litt gammel "bygdejuling" på om det ikke var for at jeg har en familie å ta hensyn til. Vedkommende vil nok ikke skjønne hvorfor, men hadde fortjent det godt.

Fy faen! Hvis det er så ille at du hadde blitt bekymmret for hva som kan skje mens du er på jobb, ja da må faktisk noe gjøres! Ikke at jeg er noen sykopat, men er vel Mange plasser i Norge en ikke kan finne igjen personer om de ikke kan gå eller rope?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...