stjerna Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Har ei bærebro der forrige eier har sveiset noe jalla flat jern over hullene til motorfestene. hullene under er rustet/slått vekk så trenger noen mål hvor de skal være og størrelse på hull osv, sånn at jeg kan få sveist den opp igjen Kan noen være hjelpelig med det?? M.v.h Svein
SSM Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Er likt som på vanlig E30. Eneste forskjellen på E30 travers og E30M3 travers er at der som du skrur muttren under motorfestet er det en forserkning som man akuratt får pipa inni. Så det er kanskje like enkelt å få tak i en ny travers? Min hadde ikke M3 travers. Det er også en fordel å svese noe forsterkning på oppsiden slik som du beskriver her. Man får kjøpt kit til det, eller så kan man lage selv. Jeg har 5mm forsterkning.
stjerna Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Er likt som på vanlig E30. Eneste forskjellen på E30 travers og E30M3 travers er at der som du skrur muttren under motorfestet er det en forserkning som man akuratt får pipa inni.Så det er kanskje like enkelt å få tak i en ny travers? Min hadde ikke M3 travers. Det er også en fordel å svese noe forsterkning på oppsiden slik som du beskriver her. Man får kjøpt kit til det, eller så kan man lage selv. Jeg har 5mm forsterkning. Okay Da er det jo enkelt å få tak i travers å måle fra eller bare kjøpe en brukt en og forsterke den Takk skal du Larsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå