Jump to content

Lys problemer e39

Henryk
 Share

Recommended Posts

Har problemer med lysa på e39n min, problemet er at de blinker/pulserer svakt til tider. Det er tåkelys som pulserer mest, men baklyktene osv pulserer også. Noen som har forslag til hva det kan være?

Lugger bilen på lave turtall også? På min E34 var det spenningsregulatoren på dynamoen som var problemet da lysene blinket og bilen nøkket. Målte også ladingen fra 9-17V på det meste. Prøv å mål ladespenningen på bilen.

Hvis det er snakk om lav og jevn pulsering så kan det være dårlig batteri eller dynamo. Min gjør det også men svært lite synlig og ser det kunn når det er mørkt. Det jeg la merke til at de "pulserer" bare når varmesetene står på. Ellers så gjør de ikke det. Sikkert pga varmeseter pulserer de også, og ikke står på non stop. Leste litt på andre forumer, og de fleste mener det ikke er no biggie, mens andre mener det er problem. Jeg har ihvertfall ikke tenkt noe mere på det... Men igjen, så er det svært lite pulsering jeg ser på min bil

Får sjekke det ut! Printplaten vil si?

Er kun i utvendig lys det blinker..

Printplaten er alle komponenten er koblet til i lys modulen.

Vist det er kun utvendig så ville jeg ha sjekket lys modulen. Veldig enkelt å sjekk også er det ikke uvanlig at det kommer korrosjon på printplata på E39