Boykot1994 Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Lurer bare på om det er normalt at bilen girer på 5500 rpm i Økonomi modus..? Bilen girer forsåvidt på 4500 rpm på Winter Modus.. Sport modus er jo... sport modus, så da girer den på 6500 rpm (sperra) Hadde vært fint å fått vite dette, da dette virker egentli litt unormalt
ingard Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Ikke normalt. Hvis du klikker økonomi på programknappen så roer min seg. Trenger av og til å gjøre dette like etter jeg har startet å kjøre hvis bilen ikke girer normalt. Hehe, kan være bare min bil, men du kan jo prøve
Boykot1994 Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Funket ikke, men har hørt at man må reset'e girkassen eller nå slikt... Vet noen hvordan? c:
OrjanBmw Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Slå av motor og tenning. Hold gasspedalen helt ned til kickdownsensoren og skru på tenningen og hold nede pedalen i ca 30 Sekunder. Mange biler lager et pip når den er resetet mens andre gjør ikke. Hvis ikke det virker tar du ut batteriet i 10-30 min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå