Gå til innhold

Vertini Riviera 18. siste sjangs i dag! førstemann over 3700


Michter
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et par Vertini Riviera S felger jeg gjerne ville solgt. Felgene ble kjøpt av meg i 2009, og brukt hver sommer fram til 2011. Jeg har nå kjøpt meg nye felger og siden jeg er en fattig student, må jeg kvitte meg med disse nå.

8x18 ET35

9x18 ET35

Felgene passer perfekt på e36 da de går kant i kant med de orginale hjulbuene. Dekk som sitter på:

205/35R18 - Toyo

215/35R18 - Federal

Jeg skal få sjekket tilstanden på dekkene og ta bilder av skjønnhetsfeilene på felgene, i mellomtiden får dere nøye dere med disse:

Bud ønskes! skambud godtas ikke!

Update!!!

Selges på nytt på grunn av økonomiske problemer hos kjøper.

Felgkanten er også nå polert og all overflaterust på kanten er borte!

Budrunde fra til 27/4! kan hentes helga 27-29/4 ! Kom med bud!!

69zr000mmkatmxtoqpwu.jpg

lv3qerjz8i90qzw6lmm6.jpg

rbmavlkj9l368kaeffu2.jpg

b3dtpu1sboc59skxnpxx.jpg

6f9gjokdoq8jpdilp6z0.jpg

89kkptcswkqwb8yf0ejf.jpg

rll5lmyf30fturgcnfm1.jpg

ulrg5gvycb6rpxrvlux6.jpg

k2afbqctyc2hkx4iqydu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update:

Jeg har vært oppe på loftet og sett på felgene. og her er det dere behøver å vite om dem :)