Gå til innhold

Vertini Riviera 18. siste sjangs i dag! førstemann over 3700


Michter
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et par Vertini Riviera S felger jeg gjerne ville solgt. Felgene ble kjøpt av meg i 2009, og brukt hver sommer fram til 2011. Jeg har nå kjøpt meg nye felger og siden jeg er en fattig student, må jeg kvitte meg med disse nå.

8x18 ET35

9x18 ET35

Felgene passer perfekt på e36 da de går kant i kant med de orginale hjulbuene. Dekk som sitter på:

205/35R18 - Toyo

215/35R18 - Federal

Jeg skal få sjekket tilstanden på dekkene og ta bilder av skjønnhetsfeilene på felgene, i mellomtiden får dere nøye dere med disse:

Bud ønskes! skambud godtas ikke!

Update!!!

Selges på nytt på grunn av økonomiske problemer hos kjøper.

Felgkanten er også nå polert og all overflaterust på kanten er borte!

Budrunde fra til 27/4! kan hentes helga 27-29/4 ! Kom med bud!!

69zr000mmkatmxtoqpwu.jpg

lv3qerjz8i90qzw6lmm6.jpg

rbmavlkj9l368kaeffu2.jpg

b3dtpu1sboc59skxnpxx.jpg

6f9gjokdoq8jpdilp6z0.jpg

89kkptcswkqwb8yf0ejf.jpg

rll5lmyf30fturgcnfm1.jpg

ulrg5gvycb6rpxrvlux6.jpg

k2afbqctyc2hkx4iqydu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update:

Jeg har vært oppe på loftet og sett på felgene. og her er det dere behøver å vite om dem :)

Etter at jeg bytta til smalere dekk og senka mer har felgene bak tatt oppi hjulbua, så etter de har stått stille en stund nå, har det kommet overflaterust rundt kanten (vet ikke hvorfor dette skjer, disse felgene skal jo egentlig ikke ruste). Felgene har ikke fått noen yttligere skader, ikke noe viberasjoner i rattet når man kjører. men nok om det. Jeg har brukt autoglym sin aluminiumspolish, da ble rusta borte for en stund. Så man må regne med å legge på litt lag i ny og ne. Som dere ser på bildene er også dekka som sitter på nå slitt på innsiden pga camber. men har ikke hatt noe problem med vannplaning eller liknende :) er veldig bra mønster på resten av dekka. så hvis du har en bil med lite camber tror jeg ikke dette er noe problem.

Jeg kjøpte de for rundt 13-14 000 uten dekk i Norge i 2009. Dekkene som sitter på nå har en nypris på:

toyo dekkene kjøpt i 2011

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So

Federal dekkene kjøpt i 2010

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So

Så nå vet dere prisene og alt om felgene, så da er det bare å komme med fornuftige bud :)

Bilder:

d87sruph2olbpts1454p.jpg

o738rq4royomf7erqtec.jpg

qpdp6phfee80pkxp544r.jpg

0itx2fcj7vtdm6g2inyp.jpg

b5sc0kjso79b7qrih8ap.jpg

6g0nqtgv1rd9snqwumpq.jpg

adbp7p607t363n6yd8pf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussa litt på dem er om dagen, mye av rusta går bort, men er fortsatt litt skrapemerker etter at felgen har vært oppi hjulbua. til helga skal jeg prøve noen andre metoder for å se om det går ann å få det enda bedre.

før:

kmd90f3byn8f6ne3upmk.jpg

Etter:

bfljb9sjh7sfqddbu1g8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...