kentha320dat Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Hei. Har vurdert å ettermontere Navi, dvd i min e46 2004 mod. Det jeg lurer på er hvilke enhet jeg skal velge. Har vært på gsbildeler og der får jeg opp to multimedia 7.0 insatser: Dynavin DVN-E46 og NV-8788GB/E-46. I tilegg kom jeg over denne på finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33662907 Noen som kjenner til disse enhetene el andre, og hva gir meg mest for pengene? Kenth Owe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Vis du søker litt her på forumet så er begge disse spillerne omtalt mye her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentha320dat Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Jo, takk har lest en del om dynavin d90 og d95, men når jeg så spilleren jeg har linket til på finn.no så ble jeg usikker på hvem jeg bør velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zandzpider Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg monterte min Dynavin igår. D95, i akkurat samme bil som deg. Trenger du råd / hjelp så er jeg tilgjengelig på det jeg erfarte =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentha320dat Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Takk for det. Skal ikke se bort ifra at noen gode råd kommer til nytte når jeg skal til med monteringen. litt grønn på området, men med godt mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå