Gå til innhold

Hvor handle karosserideler e24


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som VET hvor jeg kan få tak i karossdeler til en e24? Bortsett fra originalt da. Vil gjerne sjekke om det finnes alternativer, da det er ganske dyre originaldeler til denne....

Tenker på kanaler, hjulbuer og lignende sveisedeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke blitt så mye klokere, men koed skaffer originale deler på lik linje med gs og diverse. De har i tillegg ytterbuen bak i uoriginal. Men er voldsomme priser på originalt da....

Har ikke klart å finne dørken fremme heller, den er ikke på noen delefilmer som jeg har sett.

Men skal forske litt mer, så får du si fra om du finner noen alternativer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørken tror jeg ikke du klarer å oppdrive dessverre, eksisterer ikke til E23 hvertfall og kan ikke huske å ha sett det til E28/E24 heller. Du må nok til med egenproduserte platebiter og/eller finne en delebil som ikke er rusten i dørken og det igjen er som å vinne i lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veng har ikke karosserideler til e24.

Men iom at din e24 er basert på e28 Jås, vil jeg tro noe passer fra e28. Gulvet er kanskje ikke så forskjellig, tårnene er jo de samme. Sikkert en del annet også som kan brukes om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer,fant ingenting hos veng. Er ikke umulig at deler av gulvet kan passe fra e28 nei. Men nå har jeg lappa det sammen av biter, så foreløpig får det være som det er..:) Men neste vinter skal jeg ta kanaler og diverse,så har litt tid til å skaffe deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har en bit av kanalen i profil, så kan du gå til blikkenslageren så fikser de deg nye kanaler! En kompis av meg gjorde det med Ford Consul 315'en sin. Blei bra det! Hva er det du skal skifte? har du sjekka http://www.jaymic.com ? eller kanskje http://www.bmw2002.com tviler litt på den siste der:p

Akkurat nå skal jeg ikke bytte så mye mer, men må ta kanaler og litt annet rask neste vinter. Har ikke sjekka de sidene der, men skal svippe innom...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...