morten.2 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Selger et sett med Smidde CP stempler og MV råder. Stemplene er til 84.5mm borring og er bestilt for bruk med veiv med 89.68mm slag(M54B30 veiv) sammen med disse rådene fra MV. Selges for 12000,- samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Hvor lange er rådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hvor lange er rådene? 130mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Pris på kun rådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 disse passer vel med eta og diesel veiv fra 324 diesel? i og med at rådene er 130mm lange? så det blir 2,7:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Pris på kun rådene? Vil i første omgang prøve å selge samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Okey.. Gi en lyd om noen vill ha kun stemplene da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hvilken veiv har 89.68mm i slag? Du har ikke tilfeldigvis denne også til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg har ikke veiv desverre,jeg hadde tenkt å kjøpe en fabrikkny. Denne veiva finner du i: M54B30 The M54B30 is a 3.0 L (2979 cc) successor of the 2.8 L BMW M52. Bore remains the same at 84 mm (3.3 in), but stroke is increased 5.6 mm (0.2 in) to 89.6 mm (3.5 in). Power is 231 hp (170 kW) at 5,900 rpm while torque is 221 lb·ft (300 Nm) at 3,500 rpm. It is an all-alloy engine with Al-Sil block. It uses SFI fuel injection, has 4 valves per cylinder with Double VANOS (variable valve timing) and features fracture-split forged steel connecting rods, a one-piece forged crankshaft, and reinforced plastic intake manifold. The M54B30 was on the Ward's 10 Best Engines list through 2001-2003. Applications: 2000-2005 E46 330i/330xi 2000-2006 E46 330Ci 2000-2003 E39 530i 2000-2002 E36 Z3 3.0i 2003-2005 E60 530i 2003-2005 E85 Z4 3.0i 2004-2006 E83 X3 3.0i 2001-2006 E53 X5 3.0i 2003-2006 E60 530i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Okey.. Gi en lyd om noen vill ha kun stemplene da;) Will do. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Hva slags kompresjonsforhold blir det med disse stemplene med 3L oppsett? Har du noe ark med mål på stempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 CR 9:1 Skal se om jeg finner arket med spec på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå