Henrik... Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Når er treffa til bimmers, BMWCCN osv i år?? noen som har oversikt? når og hvor er vårsmønstringa?? takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 5. Mai er vårmønstringa mener jeg. Står nok i kalenderen på bmwccn.no. Så har vi et treff 15. April i Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Dette er for autoslalåmen: 22 april lørdag 1 mai, tirsdag. 18 mai, fredag ettermiddag. 21 juni torsdag ettermiddag. 16 juli, mandag ettermiddag. 23 august torsdag ettermiddag. 15 september lørdag. Mer spesifikk informasjon vil komme på Facebookgruppa og på bmwccn.no/ost. Rudskogen 28 juli (https://www.facebook.com/events/321394061250451/) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Bimmers er ikke en bilklubb og har ingen offisielle treff. Er helt opp til brukerne selv å arrangere treff. Pleier å bli endel gode ila sesongen For BMWCCN, se her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 takk for svar gutta! da har jeg fått notert meg en oversikt over treff klar over at bimmers ikke er en klubb forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Jeg er jente, men bare hyggelig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Jeg er jente, men bare hyggelig du hehehehe, gutter og jenter da visste ikke det jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg er jente, men bare hyggelig du hehehehe, gutter og jenter da visste ikke det jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå