Gå til innhold

Hunder på bil-samlinger?


TheEspenK
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, dette minte meg på den gangen tispa vår ville hilse på svogeren min mens han satt i bilen (gammal latsaab som skulle skrotes snarlig). Han åpnet vinduet og fikk 40kg overlykkelig rottis først i fanget før hun hoppet videre og satte seg i passasjersetet... :P Så ho blir nok ikke med på treff nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er, at om man oppfordrer folk som kun har hunder som kan oppføre seg med på biltreff, kommer ola dunk til og ta med seg hunden også, selv om den ikke oppfører seg.. Så enten må det være lov, eller ikke.. Jeg forstår jo at folk er veldig redde for bilene sine, og burde da kanskje si til folk med hund i nerheten at dem får passe på bikja.. Eller være rask med og skrive skademelding.

Skal ikke være behov for å si ifra om dette,er jo en selvfølge at eier passer på hunden i nærheten av biler/mennesker. Er jo det samme som at man skal passe på ungene sine,så dem ikke tar bildøra i andre sine biler.

Eller så får man ta ansvar for det som skulle skje,er så sykt mange idioter som slipper hundene løse å hopper på biler å ikke sier en dritt eller tar ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:mrgreen:

Beklager igjen sent svar, nå serveres internet gjennom veggen og det ble en bedre løsning.

Problemet er, at om man oppfordrer folk som kun har hunder som kan oppføre seg med på biltreff, kommer ola dunk
kal ikke være behov for å si ifra om dette,er jo en selvfølge at eier passer på hunden
bare synd mange eiere som aldri skulle hat dem.
burde vært sertifikat og opplæring på så må det være eierskap av hund

+1, +1, +1 og +1

Men jeg lurer ofte på om jeg er født baklengs #-o

Burde vel åpna med hvordan jeg tenkte treff og problemstillingen jeg så for meg!!!

En tur blant folket så ligge bak i touring mens jeg kikker. Det handler bare for meg om å ta den med slik at jeg slipper 2timer tur når jeg kommer hjem, god trening for hunden å den legger seg når vi kommer hjem. Selvfølgelig bør hunde-eiere se hvor de går, en må ikke klemme seg mellom to biler for å bevise noe men heller gå mer åpent sik at det er noe rom i båndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...