Gå til innhold

Nye 19" felger, vil de passe min BMW E87?


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer sterkt å kjøpe noen 19" til min E87, men er veldig usikker på om de passer :)

Anbefalt for E87 er jo ET42.

De nye felgene jeg har sett på er 19 tommere med ET39 og dem er 9,5" breie både foran og bak.

Vil disse passe, eller vil det subbe eller ta borti noe? :)

Går det med så breie felger på e87 foran å bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg skryte på meg noe særlig erfaring eller kunnskap på området, men synes 9,5" hørtes vel mye ut på E87. Nettopp fått på 19" selv på min E81, og da ble jeg anbefalt 8x19" ET35. Gir ingen subbing med M-senk.

Jeg ville i første omgang hatt en negativ mageføleøse til felgene du vurderer. Dra innom en dekk/felg-forhandler og forhør deg. Ta med vognkort, så har de tabeller de kan sjekke - og ikke minst masse erfaring. Det er sikkert flere her på forumet også som vet. Felger er litt tricky til 1-serien pga innpresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei skjønner, ja tror jeg skal ringe noen i morra å høre meg litt rundt :)

Innpresset var jo nesten akkurat det som er anbefalt da, men de er jo så breie så blir nok ikke mye plass :)

Men var litt pågrunn av prisen at jeg vurderer dem, var veldig billig så håper de passer.

Han skulle visst få besøk av en med E87 til helga så da kunne de teste så da får jeg høre om det går eller ikke :)

Hvor mye klaring har du med de 8"x19" på E81 da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...