Howrd Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Under grunnarbeidet før lakkering var jeg litt slurvete med maskering, maskerte de omerådene jeg holdt på i, men lakken svever sikkert, og legger seg ned overalt.. Så til problemet, lakkrester fra grunning har lagt seg OVERALT på dashbord i småe hvite prikker.. Har prøvd en "kjøkkensvamp" med finside og grovside, men man skal si det går treigt.. Enkelte plasser kommer det heller ikke bort. Vil helst bruke et så nøytralt produkt som mulig egentlig, for å skåne dash`en for bleking/misfaring.. Så, er det noen som kan ha noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Citrusrens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Bruker noe sitrusrens gjennom jobb, og huden blir hvit av det Såå, vet ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 citrusen fjerner fett, det er derfor du blir tørr og hvit på huden, prøv med citrusrens på et sted som ikke er synlig så finner du ut om plasten tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 citrusen fjerner fett, det er derfor du blir tørr og hvit på huden, prøv med citrusrens på et sted som ikke er synlig så finner du ut om plasten tåler det. Okei! Skal prøve i morgen, så får vi se, skal prøve helt i siden mellom døråpning og dasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå