gullsakar Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Ikke unormalt det der nei, veisalt ødelegger mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 ser no pent ut i forhold til mange av bilane eg har hatt. salting av veier dreper. både biler og personer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 ja til hekken med det saltet men så er det nå bare sånn.. mye av det er jo overflate rust som kan skrapes vekk men ser også at noen av flensene\sveisene er litt sprekt osv.. på traversen neders i bildet feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Er helt normalt. Min E46 er like ille. Skal være glad du ikke har japse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 oki godt å høre det ikke er er unormalt da.. det skal mye til at jeg kjører japsebil.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå