Kny Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Show tråd om min E36 Coupè Dette er da en original Techno-violet M-tech 328i coupe med manuell kasse og relativt lav km stand. Nå ser den slik ut: I fjor sommer: Motorrommet: Amatørbilder fra dagen jeg kjøpte den: (ligger mange fler utover tråden) Interiør: Full detailjobb (Kan sees her) PS.: Den står alltid innelåst i overvåket garasje med alarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Lite utdrag fra detailingtråden min på detailersclub: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ge-bilder/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Da får jeg være den første til å gratulere med en meget riktig E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Gratulerer med kjempefin e36! Syns di felgene sitter som et skudd på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Perfekt E36, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Gratulerer med kjempefin E36 Coupe! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Nydelig bil:) Denne er nok velholdt ja. Og høres ut som du skal fortsette med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Gratulerer, Kenneth! Jeg ser bilen allerede har fått første dose med omsorg Skal bli spennende å følge med her! Ingen motorstopp på vei hjem heller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Den var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Åjada, og mer skal den få! Turen hjem gikk smertefritt den, storkosa meg bak rattet i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Gratulerer med ny bil, Kny Denne ser veldig flott ut, gleder meg til en nærmere titt ..er ikke helt med på greia med oransje blinkers, men smaken er forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Se her ja, gratulerer med en tilsynelatende knalltøff bil Ser frem til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Love! Skal følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Gratulerer Kny med utrolig kult eksemplar velkommen i e36 klubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå