Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Takk :) Fått montert GS performance topplagerne i dag, men klunker fortsatt fra hjelpefjæra. Lurer på om jeg ikke bare skal fjerne den snart...

Hadde klunking tidligere jeg også, viste seg at det var topplageret som lå helt nedpå det plastdekselet over hjelpefjæra og dermed ble topplageret hindret fra å rotere, den tok med seg hjelpefjæra i rotasjonen. Fant noen skiver som var noen en 3-4mm tykke og la de imellom, og klunkingen var historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort bittelitt i dag, og i forrige uke. Skifta olje og filter:

DSC_0001.jpg

Skifta bensinfilter, gammelt ute og nytt på plass, skifta også slangeklemmene, de gamle vridde jeg hodet av :P

DSC_0022-1.jpg

DSC_0019-1.jpg

Skifta innstegslistene, de gamle var slitte og stygge. Så jeg kjøpte meg et sett originale individual carbon M innstegslister, rengjorde og la på swissvax shield under de :)

DSC_0002.jpg

DSC_0005-1.jpg

DSC_0006-1.jpg

DSC_0016-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilden der vil jeg ha!!! perfekt utseende i mine øyne :)

Takk!

Liker!! :D

:D

Ooog nå har jeg endelig somla meg til å bestille sommerdekk, ble før juli hvertfall da :lol: Endte med 195/40 foran og 215/40 bak. Skal senkes en del til!

I morgen regner jeg med at gummien går av felgene, og polering av kant begynner ;) Skal også bestille noen forstillingsdeler, da mye av det ser og høres litt slitent ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å kjøre ganske lavt ja :P Spent på om jeg kommer meg ut av øya jeg bor på!

Jeg ble anbefalt av carlhaakon å kjøre 195/40, derfor jeg gikk for det egentlig, hehe. Jeg kjøpte Falken dekk fra dekkonline.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min var 205/40, men for all del, jo lavere jo bedre ;)

Sammenlignet med 205/45 som du hadde så blir bilen minst 3 cm lavere. Men, den bør nok antakeligvis ned 4 for at det skal se bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye å gå på foran, men spent på hvordan det blir bak hvis det ikke er mer å justere ned på. Da blir det jo max rake look :P

Planen er å skaffe andre sommerhjul etterhvert også med litt levere offset og bredere, så da blir det nok nødvendig med 195/40, så slipper jeg å kjøpe nye dekk med mindre de er utslitt :P

Er denne bilen valset noe igrunnen? min må senkes mye også tror jeg :P Blir kult ;-)

Er valset litt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...