fizn Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Se der ja, må vell følge med i denne tråden også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Grattis med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Se her ja! Denne var virkelig ikke feil..! Gratulerer så mye! Må få tatt denne i nærmere øyesyn! Driver du å gnikker bil mye el? Har et interiør i 325 som virkelig kunne trengt litt omsorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Takk takk Bare å komme å kikke det, bor jo ikke lange biten unna deg! Gnikker en del ja, skal starte på min på onsdag Henta noe mer bilpleie stasj fra shinearama i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Har "så vidt" fått starta på shininga nå, har vasket hjulbrønner, gjort klar utvendig til polering (avfetting og vask) og så vidt startet på interiørrens. Brukte ca 7 timer på dette i går. Og interiøret har jeg til nå brukt ca 3 timer på i dag. Legger ikke ut for mange bilder da jeg skal lage en detaljert writeup på hele jobben seinere. Frontfangeren er tatt av fordi jeg skal sette på nytt gitter i midtåpninga. Fant også ut at det er 3 sprekker i fangeren, så den skal byttes ut etterhvert. Sånn er det vel med lav bil ;p Hjulbrønn før: Hjulbrønn etter: Dette jobber jeg med nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Nå har du virkelig noe å sette fingrene i! her er det mye jobb. Men for alle som titter innom tråden din og gjerne vil se denne på treff. møt opp på Biltema en 15.april så får du sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 fu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 fu np Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Imponerende Kenneth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Imponerende Kenneth! Veldig. Gleder meg til å se denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Så du kan spyle hele motorrommet når du vasker sånn ? Ikke noe problem med tanke på polene på bilbatteri da ? eller er det bare gogo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Ikkeno problem det, jeg satt maskeringstape som du så vidt kan se på bildet over synlige ledninger/kontakter. Batteriet sitter baki på de fleste BMW inkl. min Men anbefaler at du har en våtsuger tilgjengelig om du skal spyle pansermatta, den tar imot sykt mye vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 bmwer med orginalt 6er i, har batteri baki... iaf 3 serien etter 91... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Hadde baki på forrige bimmern og, den hadde firer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå