Gå til innhold

E30 318iS prosjekt


JulianS
 Share

Anbefalte innlegg

Ser meg nødt til å selge e30'n da alt av deler på den blir stjelt!

Denne har IKKE takluke!!

Den står uten interiør, forstilling og bakstilling. Turbomotoren står i og kan selges med.51a6f31a-2d9c-cb0b.jpg

Det er ny frontkasett på den som er skrudd. Sveiset inn en ny bit i gulvet foran på høyre side. 51a6f31a-2d30-8303.jpg Grunnet med epoxy.

Det er noe rust i underkant av siderutene bak, mot c-stolpene. Litt på høyre sida litt mer på venstre side. Den ser helt grei ut men er noen bulker her og der (hærverk). Den er veldig bra i karosseriet ellers og virker ikke ihjelskrudd. Svart panser og bakluke, mtech 1 spoiler.

Har fjernet all isolasjon på begge sider av torpedo og asfaltmatter. Den veier 1000kg tørr, dette er et veldig godt utgangspunkt for en grom banebil. Er lagt opp original batterikabel fra m3 med hovedstrømsbryter. 51a6f31a-2fdd-582c.jpg

Har originale framstoler i iS mønster og et vanlig baksete, bilen har svart taktrekk..

Har et sett med 15" tsw felger med slitte r-dekk og et sett med work skrudde 3-delte 17".. Hva som følger med avhenger av pris..

Har sinnsykt mye e30 deler liggende og kvitter meg gjerne med det meste..

Tenkte meg rundt 10000 for bilen uten motor, ca 20000 med. Videre diskusjon om pris osv kan taes på tomannshånd..

51a6f31a-30e4-e368.jpg

51a6f31a-31bc-4176.jpg51a6f31a-31d7-aaed.jpg51a6f31a-31fc-3a83.jpg

Komplett rustfri eksos med katalysator..51a6f31a-325f-db8e.jpg

Mer utfyllende info ved forespørsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...