bmw-520i Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 har problemer med og svinge når jeg står stille pumpen begynner bare og hakke å lager en hyle lyd? kan dette være et tegn på at pumpen må skiftes snart eller holder det med at jeg bytter ut den gamle atf/gir olja med ny? har filmet dette så vis det er nødvendig så bare si ifra så skal jeg legge den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Har du sjekket oljenivået? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 ja det var halv fylt så tok jeg og fylte på atf olje og hadde lokket oppe mens jeg svingte til begge sider. nå går det fint og svinge til høyre men ikke venstre. ? kan det ver at jeg trenge kun og kjøre litt for og få vekk luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Mener disse systemene skal være selvluftene. Rart det går fint bare ene veien!? Skal ikke behøve å kjøre. La den gå på tomgang, fyll opp, sving begge veier, etterfyll hvis nødvendig. Da burde det bli bra. Hvis det fortsatt ikke er bra får jeg håpe noen andre bidrar i denne tråden. Symptomene du beskriver er typisk lavt oljenivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 rart det er bare en vei.. hvis ikke ville jeg tippa at lagrene \ pumpa begynner å bli slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 rart det er bare en vei.. hvis ikke ville jeg tippa at lagrene \ pumpa begynner å bli slitt.. du har helt rett i at lagere er gåent. byttet reimhjul og reim. det gamle reimhjule var så slitt at reima satt seg fast av og til. virker som at de så hadde bilen før ikke har byttet det på enn stund ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 påtide at du bytta da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 kan noen finne en servopumpe som passer min bil? vil en servopumpe fra en e32 735 90 mod passe i min? eller så må jeg jo ut med 6 000 og det er uaktuelt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 spør i ønskes kjøpt, får en pumpe for 500kr +-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 vet ikke om jeg kan vente på at noen sier ifra at de har en servopumpe for salg da den jeg har nå hyler osv.. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 ser det e er mulig og kjøpe repp sett på gs bildeler hva er inni den pakken? noen som jobber på gs som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg har repsett til servo til e32 735. Dette er et pakningssett. Send meg en PM hvis dette er interessant. Org. BMW sats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Et repsett med pakninger vil ikke funke, hvis lagrene i pumpe di er ødelagte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 stemmer det trodde det var mer en et pakningsett i den rep pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 da ble det bestilt ny servopumpe ^^ fra 90 mod uten nivåregulering kan jeg bruke samme reimhjul på den ? for det er forskjellige fester på de 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå