Gå til innhold

problemer med ratt/pumpe. kjøpe gs sitt reppsett?


bmw-520i
 Share

Anbefalte innlegg

har problemer med og svinge når jeg står stille pumpen begynner bare og hakke å lager en hyle lyd? kan dette være et tegn på at pumpen må skiftes snart eller holder det med at jeg bytter ut den gamle atf/gir olja med ny?

har filmet dette så vis det er nødvendig så bare si ifra så skal jeg legge den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var halv fylt så tok jeg og fylte på atf olje og hadde lokket oppe mens jeg svingte til begge sider. nå går det fint og svinge til høyre men ikke venstre. ? kan det ver at jeg trenge kun og kjøre litt for og få vekk luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener disse systemene skal være selvluftene. Rart det går fint bare ene veien!? Skal ikke behøve å kjøre. La den gå på tomgang, fyll opp, sving begge veier, etterfyll hvis nødvendig. Da burde det bli bra. Hvis det fortsatt ikke er bra får jeg håpe noen andre bidrar i denne tråden.

Symptomene du beskriver er typisk lavt oljenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
rart det er bare en vei.. hvis ikke ville jeg tippa at lagrene \ pumpa begynner å bli slitt..

du har helt rett i at lagere er gåent. byttet reimhjul og reim. det gamle reimhjule var så slitt at reima satt seg fast av og til. virker som at de så hadde bilen før ikke har byttet det på enn stund ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...