Chris_325iM Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 haha....De har reim på romnes da, chris.. Har de reimer på mål hos romnes? Det hørtes både billigere og enklere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Har kjøpt ny list på bakluka med ny bryter og nye skiltlys, så får prøve å bytte den i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 haha....De har reim på romnes da, chris.. Har de reimer på mål hos romnes? Det hørtes både billigere og enklere ut Jepp, bare ta den med eller mål lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg må ha et sett sommersko til denne iløpet av våren da det ikke fulgte med noe... Har veldig lyst på BBS RK igjen, synes det er pent på e39, men noen andre forslag? Tenker egentlig helst 17 da det er mye pendling til byen, og dekkforbuket blir litt mer økonomisk, men frister mest med 18... Hehe Noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Lurer litt på om jeg skal kjøpe disse om dagen, burde vel bli bra? Dim er 8,5 18 foran og 11 18 bak Som alle andre med M52 så måtte jeg bytte denne jævelen for at kjærra skulle gå ordentlig igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Har også en case med bakluka! Den åpner på nøkkelen og knappen inne i bilen, men ikke på bryteren bak i skiltlampa, har kjøpt komplett org list med lamper og bryter... Forventa da at det skulle ordne seg men neida. Noen som har vært borti liknende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå