SSM Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Trenger ikke synce noe som helst om alt kommer fra sammer bil/motor. Når du setter på tenninen din Robin, da skal du høre et klikk fra den EWSII boksen. Hører du ikke det så er det noe som er kobla feil eller ikke virker på EWS. Hører du det så ligger feilen en annen plass. Men at den starter i 2 sek og stopper er nok feilen med EWS ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Alt stammer fra samme bil ja. Har vært å prøvd nå, det klikker ikke i den store EWS boksen når jeg skrur på tenninga. Kun noen reeler foran i motorrom som klikker. Kan legge ved et koblingskjema jeg brukte når jeg kobla sammen Ews. Motoren står i en E36 320I til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Da har du koblet feil, enkelt å greit Du må nok gå gjennom å dobbel sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Takker for svar og hjelp Larsen! Da får jeg gå å prøve litt mere Men det koblingskjemaet jeg la ved, så det riktig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det er det jeg har brukt på min i hvert fall Dobbel sjekk den +en som skal på tenningen. Den skal ha strøm på hakk 2 på tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Hvordan har dette gått? Hvordan gikk du frem? Sendte alt avgårde? Eller handlet du verktøy + map? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Jeg valgte å sende alt avgårde,fikk det tilbake igår (3.april) Monterte det i bilen og den startet, kan derfor annbefale denne løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg valgte å sende alt avgårde,fikk det tilbake igår (3.april) Monterte det i bilen og den startet, kan derfor annbefale denne løsningen. Du gikk for Alpha-N? Hva kom det på totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Jeg gikk ikke for alpha-n, valgte å vente til jeg finner meg carbonbox. Pakken min kom på 1200,- + frakt til han(380,-) Med alpha-n hadde det blitt ca 400,- dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Har du noe epost adresse til denne karen? Og er det kun spesielle hjerner han tar, feks kun simens m***? Og vet du om han gjør det samme med m52b28 hjerner? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg gikk ikke for alpha-n, valgte å vente til jeg finner meg carbonbox. Pakken min kom på 1200,- + frakt til han(380,-) Med alpha-n hadde det blitt ca 400,- dyrere. Tror faen meg jeg skal ta å sende min jeg også hmmmmmmmm Men jeg vil nok ha Alpha-N med det samme siden jeg sikkert kjøper boks i løpet av året. Har du direkte mail adresse til han ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg gikk ikke for alpha-n, valgte å vente til jeg finner meg carbonbox. Pakken min kom på 1200,- + frakt til han(380,-) Med alpha-n hadde det blitt ca 400,- dyrere. Tenkte å sende min rett over påske, og blir nok til at eg går for Alpha-N med det samme. Peiling på kor mange ekstra HK dette gir med carbonboks? Valgte du å flytte turtallssperra? Kom det moms på pakka? Har sendt han ein forespørsel, dog ikkje fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vassbotn Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 direkte e-mail er : lukas_miernik@hotmail.com var i tanken min det og, men er usikker på om det blir boks, eller drøye til neste vinter og montere kompressor. Har du noen bokser i sikte som er bolt on på e30 med s50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Takk takk! Fungerer som bare det? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 direkte e-mail er : lukas_miernik@hotmail.comvar i tanken min det og, men er usikker på om det blir boks, eller drøye til neste vinter og montere kompressor. Har du noen bokser i sikte som er bolt on på e30 med s50? Flott, sender han ein mail. Gjorde du alt som han tibydde på ebay-linken ellers då? Har akkurat kjøpt meg ein brukt boks, så blir å fintilpasse denne litt i bakkant og framkant. Veit ikkje om kem som har ellers nei, men skal vist vere ganske så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå