Eriksen933 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Heisann! Vurderer å selge bmw'en min fordi har ikke tid til å fikse den + at jeg nettopp har fått lappen så har lyst på noe som fungere som det skal.. Bildene Ble tatt idag 16.3.12 Negativt med Bilen: *Litt Rust her å der. *Muligens 2 av kanalene må sveises eller byttes, litt usikker. *Girkassa har begynt å fuske litt.(Skal bytte olje å filter på den å se om den blir noe bedre) *Fram fanger har en liten sprekk(Nesten ikke synlig) *Panser og Fanger er Blå (se bilder) *Ene Vindue bak går ikke helt opp. Positivt med Bilen: *Motoren er Kjempe fin på den, Går som en klokke.. Tikker litt men ellers Ok. PS. Er en 2,5L 192 Hk Motor *Alle Lys og alt fungere som det skal. (Ingen El-Feil) *Følger med Fine vinterdekk med Felg( Mye Gummi igjen) *Kan Følge med et Fint anlegg( 2 x 8"/10" Basser (SPL) 600W Kicker Forsterker) Se bilder Sikkert noe jeg har glemt, men dette er en veldig fin bil som bare trenger litt små fiks. Bilen starter å går, bare at den har låst seg i 3 gir. P,R og N Funker som det skal men den vil ikke gå i 1,2,4 gir. Så det er bare å komme å se og prøve den en tur Jeg Kjører på SAE 5W-50 Full Syn. Motor Olje DynoCat Jeg Holder til I Flateby 20 min Fra Lillestrøm. Kom med et bud hvor mye du eventuelt er villi til å gi for denne Skjønnheten Bilen blir ikke brukt for øyeblikket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå