Eriksen933 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Heisann! Vurderer å selge bmw'en min fordi har ikke tid til å fikse den + at jeg nettopp har fått lappen så har lyst på noe som fungere som det skal.. Bildene Ble tatt idag 16.3.12 Negativt med Bilen: *Litt Rust her å der. *Muligens 2 av kanalene må sveises eller byttes, litt usikker. *Girkassa har begynt å fuske litt.(Skal bytte olje å filter på den å se om den blir noe bedre) *Fram fanger har en liten sprekk(Nesten ikke synlig) *Panser og Fanger er Blå (se bilder) *Ene Vindue bak går ikke helt opp. Positivt med Bilen: *Motoren er Kjempe fin på den, Går som en klokke.. Tikker litt men ellers Ok. PS. Er en 2,5L 192 Hk Motor *Alle Lys og alt fungere som det skal. (Ingen El-Feil) *Følger med Fine vinterdekk med Felg( Mye Gummi igjen) *Kan Følge med et Fint anlegg( 2 x 8"/10" Basser (SPL) 600W Kicker Forsterker) Se bilder Sikkert noe jeg har glemt, men dette er en veldig fin bil som bare trenger litt små fiks. Bilen starter å går, bare at den har låst seg i 3 gir. P,R og N Funker som det skal men den vil ikke gå i 1,2,4 gir. Så det er bare å komme å se og prøve den en tur Jeg Kjører på SAE 5W-50 Full Syn. Motor Olje DynoCat Jeg Holder til I Flateby 20 min Fra Lillestrøm. Kom med et bud hvor mye du eventuelt er villi til å gi for denne Skjønnheten Bilen blir ikke brukt for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 inbytte i bluebird turbosr coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Bilde? Litt Info Om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå