Gå til innhold

E30 M20B25. NYE BILDER. OPPDATERING SIDE 6 FERDIG LAKKERT!


Kennern1
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hei hei! Da har jeg endelig fått motivasjon igjen til å fullføre prosjektet mitt. Har vært utrolig lat i det siste med å skrive her og drive med bilen. :( Men planene fremover er: Eu godkjenne bilen før jeg skal godkjenne senkesettet i vognkort deretter skal jeg begynne å gjøre grunnarbeidet før bilen skal sendes inn il lakkering. Lakkeringen vil skje i Mai mnd, lakkererenn venter egentlig bare på meg :D Jeg kommer til å oppdatere tråden min regelmessig fremover :)

jeg satt på de nye felgene og senkesettet her om dagen, tok noen bilder som noen av dere har ventet på! må bare valse bak, så blir den lavere bak. Kjenner jeg gleder meg til at jeg blir ferdig :)

gmpmbget499ilcgj2o0z.jpg

s9tr2l6w3dt0jaynkv7r.jpg

znzdmw11z77m79ezyhek.jpg

lwq6ppoqmyp1p5kqyfan.jpg

a82k908kjdc4ox0pfb86.jpg

o951wh7jh12mei4pmk7c.jpg

1yw7zuxi5mq9gw85i4j9.jpg

me4252ccrlel95fmryjd.jpg

s18eq06au3z4yjs59gxl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil!, feltene var og utrolig kule på bil, lurer litt på sånne selv:-), hvordan senkesett har du?, noen bilder av bilen fra sida?:-)

Har bare de bildene jeg la ut nå dessverre Angrer ikke på at jeg kjøpte de i det hele tatt! Er ta technix justerbart senkesett, vurderer å kjøpe noe bedre etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart å surra meg til å bytte bremseskiver og klosser foran på bilen. Ble ikke noen gromme skiver siden jeg fikk bosch skiver fra GS til en veldig rimelig pris! :) Har bremseklosser og skiver som jeg skal bytte bak også, men mangler bremsebånd til håndbrekket. Har også lagt opp til sideblink til H og V side. mangla oransje pærer og ett sideblink. Så nå håper jeg bilen er snart klar til EU kontroll som forhåpentligvis skal skje neste uke :)

Var på tide med nye klosser. Klossene har laget ett dypt spor i skivene..

swf425go8peefh5hmn1l.jpg

Oransje pærer og hvitt sideblink

w9pwuofhyhgymh7w25gu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...