Kennern1 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hei Hei. Da har jeg brukt opp konf pengene mine, har hare dere bilder Ble en 1987 E30 325, som har gått 187 000 km Planen er å ha en original facelift som skal være laav med noen feite felger Planer jeg har: Sveise lit rust i gjekk festene på begge sidene foran, og i hjulbuen på venstre side. Det er lit rust i bagasjen, det har jeg planer om å pusse ned og lakkere. Hel lakkering. Nye felger. Senkesett som skal godkjennes. Få tak i skinn interiør (skrik ut hvis du har noe) Lit annet plukk og detaljer Dette har blitt gjort: Sveiset gjekk festene foran og rust hull som var i gulvet. Nye felger: Klutch SL 1 Justerbart senkesett, ble Ta Technix. Kommer nok til å kjøpe noe annet etterhvert. Nytt M-Yech 2 ratt og girl kule Sportstoler, drømmer om skinninteriør. Ting kommer til å ta lit tid, siden jeg ikke har allverden av penger. har godt tid på meg, blir ikke 18 før om et år. Blir mye jobbing på meg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Ser veldig bra ut Hva planer har du for rsenne ? et, bredd osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Tenkte noe rundt 8 - 8,5 i bredde, 16-17" tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Herlig bil, grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Takk takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Så veldig fin ut den her, lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Grattis med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Grattis med ny bil! Ble faktisk litt imponert nå, for jeg hadde ventet at det skulle stå "planer for turbo... osv osv" på to-do lista di. Men det gjorde det ikke. BRA! Stå på, og ta en ting om gangen. Lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Gratulerer med en flott E30 Likte også planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk! håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Turbo blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Gamle min dette må si at jeg savner den egentlig... Planene dine er nesten helt like det som sto igjen på min liste før jeg fikk lyst på ny bil Er det orginale rs felger du har planer om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Det var planen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Den så fint ut:) Og Pedi; Turbo er jo bare lykken Men jeg setter pris på at noen holdes "orginale" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Stilrein og flott bil Husker sjøl når eg var 17 (27 no) og var å henta min første e30 325i, det var tider det! Lykke til med bilen, følger med her, så må du ta det rolig når lappen er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå