Gå til innhold

E30 M20B25. NYE BILDER. OPPDATERING SIDE 6 FERDIG LAKKERT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg byttet bremsesko på beggesider bak, var deilig å få brekket til å fungere igjen. :D Fikk også bytta skivene bak i samme slengen.

Men når jeg skulle dra fra skolen og rett til Eu Kontroll skjønte jeg at det var noe som ikke stemte helt, jeg skulle gire opp til 5 gir, men det var det bare å drite i, kom til ett kryss, der sa det stopp. Prøvde å sette bilen i første gir, men det gikk ikke , kunne dra girspaken 360 grander rundt, heldigvis var det bare stag giroverføring som har knekt. Da var det bare å bli tauet hjem og avbestille timen..

Planen blir å få fikset dette til uka og byttet til shortshift :D

cznuu098tlpqnay5m6v6.jpg

xnr3s1n98dgmzyikwmge.jpg

wdxw7pkbimyn7mb1e6lk.jpg

opte8gm6k8n7kk6nriis.jpg

rptfb0vhelftb68othr9.jpg

pbziw0o8b7gnl78g0eqq.jpg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hallo alle sammen! DA har jeg endelig fått tak i den delen jeg trengte for å få fikset giroverføringa. Jeg har også kjøpt meg justerbart short shift og hjulbusevalser :D skal montere shortshiften i løpet av helgen.

8jfl1ex178ngw7v12stt.jpg

xwn7detajm6b4fv2sdzb.jpg

bk3ugdgzqpm80w5kjkxk.jpg

bmf3r3x75jkj5y6haas7.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg sendt inn bilen til lakkering! Har ikke gjort så mye annet enn å pussa den ned og sparkla bulker osv. Fikk hjelp av en kompis til å sparkle :) Har også fått valset hjulbuene bak :) Bilen kom jo ikke igjennom Eu... Viste ikke at sideblink var en 2er feil.. Håper på å bli ferdig med bilen før Nordic Stance - Stance at the border! Men, siden GS og Koed surrer så er det ikke helt sikkert at jeg får delene før fredag..

vhik97kak8k3y8jlb0jm.jpg

r18ult7cbwo95h8swgmj.jpg

s58aaiafuffleoczu9d9.jpg

cpceh9hxowoziejfzjlx.jpg

ynglqbjw69sui83rit6i.jpg

9htii989cx6cac8wwxyd.jpg

9y3zqnstk6930b3cj7je.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk bilen tilbake fra lakkering her om dagen! :) Er godt i gang med å skru den sammen, håper jeg blir 100% klar til E30 meet! Har også kjøpt en del nye deler, blant annet: 60/60 senkesett, 15,, spacare foran, studs og nye sota lykter osv.. Ble fornøyd med fargen! :D Kommer flere bilder av bilen iløpet av helgen :)

15mm spacere jeg skal ha foran og studs!

ocs90co98y1dfenv197b.jpg

Ble en del deler som ble lakkert :)

t9rw1cqtdett0rzih85b.jpg

xdnznu8bku5h3yz8me5z.jpg

Snacks fra koed :)

xdnznu8bku5h3yz8me5z.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...