Kennern1 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Da har jeg byttet bremsesko på beggesider bak, var deilig å få brekket til å fungere igjen. Fikk også bytta skivene bak i samme slengen. Men når jeg skulle dra fra skolen og rett til Eu Kontroll skjønte jeg at det var noe som ikke stemte helt, jeg skulle gire opp til 5 gir, men det var det bare å drite i, kom til ett kryss, der sa det stopp. Prøvde å sette bilen i første gir, men det gikk ikke , kunne dra girspaken 360 grander rundt, heldigvis var det bare stag giroverføring som har knekt. Da var det bare å bli tauet hjem og avbestille timen.. Planen blir å få fikset dette til uka og byttet til shortshift
Kennern1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Hallo alle sammen! DA har jeg endelig fått tak i den delen jeg trengte for å få fikset giroverføringa. Jeg har også kjøpt meg justerbart short shift og hjulbusevalser skal montere shortshiften i løpet av helgen.
mOMOe Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 steikje fin e30 ble veldig bra med felg senk oppsettet ditt
Kennern1 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 steikje fin e30 ble veldig bra med felg senk oppsettet ditt Takk takk ble fornøyd selv!
Kennern1 Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Skrevet Juni 10, 2013 Da har jeg sendt inn bilen til lakkering! Har ikke gjort så mye annet enn å pussa den ned og sparkla bulker osv. Fikk hjelp av en kompis til å sparkle Har også fått valset hjulbuene bak Bilen kom jo ikke igjennom Eu... Viste ikke at sideblink var en 2er feil.. Håper på å bli ferdig med bilen før Nordic Stance - Stance at the border! Men, siden GS og Koed surrer så er det ikke helt sikkert at jeg får delene før fredag..
Kennern1 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Fikk bilen tilbake fra lakkering her om dagen! Er godt i gang med å skru den sammen, håper jeg blir 100% klar til E30 meet! Har også kjøpt en del nye deler, blant annet: 60/60 senkesett, 15,, spacare foran, studs og nye sota lykter osv.. Ble fornøyd med fargen! Kommer flere bilder av bilen iløpet av helgen 15mm spacere jeg skal ha foran og studs! Ble en del deler som ble lakkert Snacks fra koed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå