Halvor_nor Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 motoren hopper, rister og stopper av og til på lavt turtall. (fra 1700 og ned) går knirkefritt på høyere turtall, men tomgangen legger seg ned på 300 omdreininger og varierer litt opp og ned. noen som vet hva dette kan være ??
Halvor_nor Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 har hørt at det kan være tett bensinfilter... er dette en mulighet??
Halvor_nor Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 ingen som vet noe ?? kan det være katalysator som er gåen? (lukter noe jævlig av den)
kimf Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Kan der være falskluft ? på min ble det slik når jeg glemte en liten slange på undersiden av innsuget, kjørte rundt med det i flere mnd og var kraftig irritert inntil jeg fant en løs slange.
Halvor_nor Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 mye mulig, rota med masse ledninger og slanger der. Da gikk den bra helt til jeg begynte å kjøre...
kimf Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Min ble helt bra når jeg la fingeren over den nippelen slangen skulle inn i, tror den slangen var noe lufting til bensin tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå