Kattlikzm Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Hei tenker å skaffe meg en Bmw e36 320i Coupe. Snakka med en kompis om det, men han sa at det vil føre til problemer på kalde vinterdager, med tanke på at dørene ikke vil åpne/lukke. Som jeg har forstått så går vinduet 1 cm opp/ned når du skal åpne/lukke dørene. Om vinteren er jo alt frosten... hva i søren gjør man da? :S er det noen her som har erfaring med dette? Har lest at det går ann å installere noe kalt Defa varme greier. hva er dette og hvordan fungerer dette? ... I samme thread kan jeg kanskje vise dere bilen jeg tenker å kjøpe. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33797069 Hva syns dere? Eieren påpekte at den har noen elektroniske feil: - Takluken stopper ikke når du skal prøve å lukke den, i stedet fortsetter den. - Passasjer vinduet går ned i stedet for opp når man skal prøve å få den opp. han sa også at bilen bruker store mengder med kjøleveske - gåen topppakning ? Håper på raske svar !
monssen91 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Jeg har vert i hemsedal i 30- med min coupe 92' uten NOE problemer. Tror det er det siste du burde tenke på Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kattlikzm Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 ... da tror jeg kompisen min bare kødder. Setter stor pris på deres svar!
joakimh Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 jeg har heller ikke hatt noe problem med dørene. men så bor ikke jeg på den kaldeste plassen i norge
OLEZZ Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Har hatt "problemer" et par ganger i vinter, men det er bare fordi den microbryteren i dørkarmen gikk litt tregt i kulda. Smurte den bare opp så var alt i orden. Ellers har det gått overraskende smertefritt.
Kattlikzm Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 .. Da er mine bekymringer om coupe i orden Trenger bare å finne en god coupe nå, gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå