Gå til innhold

sentrallås e34


525i1991
 Share

Anbefalte innlegg

har problemer med sentrallåsen min, den fungerer bare av og til, noen som har opplevd dette før? har byttet sentrallåsrele underbaksete, men ingen forskjell. er det noe annet som kan fororsake dette? tre siste tallene på den nye boksen var dog ikke de samme som den gamle, men alle tilkoblinger var lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har problemer med sentrallåsen min, den fungerer bare av og til,

Kan du forklare dette litt bedre?

Bruker du nøkkel?

Låser den seg for så å låse seg opp igjen?

Er det lyder av noe slag de gangene den ikke virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bruker nøkkel, har testa at den bryteren funker, den får kontakt når jeg vrir nøkkelen. Som oftest skjer det ingenting når jeg låser opp(kun t døra jeg låser opp låses opp) ingen lyd eller noe fra sentrallås. Men enkelte ganger funker sentrallåsen som den skal kanskje ett par ganger før den ikke funker igjen. Problemet kom over natten. Da jeg har ews 1 så vil heller ikke bilen starte da sentrallåsen ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om alt er bra der, noen flere forslag? har en liten misstanke om hjernen, men veit ikke om den har noe med sentrallås osv å gjøre? kan være tilfeldig men ser ut som om bilen starter når sentrallåsen funker og ikke når den ikke funker, samme gjelder vindusviskere:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har testa med ny hjerne nå, ingen forskjell. dette skal være en hjerne uten startsperre, skulle ikke bilen da startet "uansett" om det var startsperre som var problemet, siden ny hjerne ikke har den begrensningen om dere skjønner?

Har testa at bensin kommer frem til motor ved tvangskjøring av pumpa, men kommer ikkenoe ved normal kinning, heller ikke noe gnist. begynner å bli litt rådvill her:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på detta, men tviler på at sentral lås og viskere har noe med gnist og pumpa å gjøre.

Men har du testa nøkkelen i andre dører?

Og sjekka at mikrobrytern slår inn når du vrir nøkkelen i døra, at det ikke er slakk i staga noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...