patricko Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Div. e39 deler som dukket opp under rydding av garasjen. Gi bud om du finner noe interessangt. -Orginal bakfanger til touring (Sort) -Komplett lyst tak (ikke taktrekk men alt annet) -Lysmodul til 96-00 mod. SOLGT -Speil begge sider. SOLGT -Grøftelys M-tech. -Orginal cd spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hvor mye for cd-spilleren? Har selv en spiller som funker bra, men mye pixelfeil i displayet. Noen som aner om det går greit å skifte ut bare displayet (nederste "delen" av spilleren), ikke selve spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 800,- denne er i topp stand, ingen pixelfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondlund Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 mye for lysmodul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenfp Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Pris på taklampe forran med "moodlights" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Lysmodul 300,- taklampe 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jedimindtriks Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 hvor mye for grøftelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 jeg trenger cd spiller om du får solgt kun mid-displayet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 jeg trenger cd spiller om du får solgt kun mid-displayet løst Da byr jeg 300 pluss frakt for mid-displayet. Aner ikke om det er en god eller dårlig pris, men det er i alle fall min pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 skal han ha 800 for begge kan vi vel gi 400 pr. del , det er mitt bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Viss dere 2 skal ha hver deres del så er det greit da kan jeg dele de 400 for hver del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Blei bare litt usikker på om dette passer i min spiller? Jeg har også business cd, men facelift, så jeg har ikke fader/balance/bass/treble-kontroller på øvre delen, men integrert under "audio" i mitt mid-display. Noen som vet om dette er plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ble det avtalt noe salg på den lysmodulen? Om ikke kan jeg være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Lysmodulen har jeg enda. Send PM viss du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hvor mye for bakfanger Touring? Avtagbart hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå