amelvaer Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 neida ble ikke opprørt bare nevnte det.. er jo kjipt å bytte masse deler uten å vite hva som faktisk er feil..mulig noen andre kan svare på om du kan ''legge igjen gummi''.. jeg syntes bare det var et rart spørsmål.. I første omgang vil jeg bare ha en pekepinn på hva som bør sees over. Vanos og veivhusventilasjon virker til nå som fornuftig å titte på. Og jeg spør ikke om jeg kan legge igjen gummi, for det kan jeg ikke. Spurte ganske enkelt om noen med tilsvarende bil vanligvis kunne det. Spurte mest av ren nysgjerrighet da forrige eiger på eget initiativ sa at dette ikke skulle være noe problem om man slo sv DSC. En annen grunn til at jeg lurte var at dette da kunne ha indikert at jeg mangler krefter på lave turtall, noe som igjen kan indikere problem med vanos.
amelvaer Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Lenge siden jeg har vært innpå her nå! I tilfelle noen lurte, så hadde jeg rett. Byttet veivhusventilasjon og byttet til beisan-ringer i vanos. Går som en drøm og stopper aldri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå