Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble meget bra.. :-) åssen var det å montere. ?

kan jeg også spør om prisen.? bare å skrive det på pm om du vil. ;)

Skrevet
ble meget bra.. :-) åssen var det å montere. ?

kan jeg også spør om prisen.? bare å skrive det på pm om du vil. ;)

Fikk verkstedet til å montere det, 7000 med montering, ga de meg tilbud på:) Bare eksosen koster vel en 6500 eller noe:) Tror egentlig ikke det er noe vanskelig, men gjorde det på verksted siden det ikke var så dyrt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Fin bil du har :-) Fornøyd med lyden? Har sett noen klipp på Youtube av Performance eksosanlegg og må si at det høres bra ut :-) Merker du forresten noe forskjell på ytelse/respons?

Skrevet
Fin bil du har :-) Fornøyd med lyden? Har sett noen klipp på Youtube av Performance eksosanlegg og må si at det høres bra ut :-) Merker du forresten noe forskjell på ytelse/respons?

Veldig fornøyd med lyden! Syntes ikke de klippene på youtube høres 100% likt ut som det gjør i virkeligheten. Jeg merker ikke noe forskjell på ytelsen eller respons, kun lyd. Men det er meg da..

Skrevet

Nei det er jo litt varierende kvalitet på YT-filmene, men eksosanlegget må vel "kjøres inn" før det låter som det skal.. Uansett ganske gromt :-) Vurderer selv en E92 320i nå om dagen og da er Performance eksosanlegg et must ;-)

Skrevet
Nei det er jo litt varierende kvalitet på YT-filmene, men eksosanlegget må vel "kjøres inn" før det låter som det skal.. Uansett ganske gromt :-) Vurderer selv en E92 320i nå om dagen og da er Performance eksosanlegg et must ;-)

Ja, syntes det jeg og:) Sammen med m-pakke, navi-skjerm og takluke. Har ikke takluke selv, men skulle gjærne hatt det.. Men er ikke alltid lett å finne bilen men akkurat det utstyret man ønsker. Kan sterkt anbefale E92 320i. Har jeg ikke kjørt veldig mange forskjellige biler, i og med at jeg akkurat har fyllt 19 og dermed bare har hat lappen 1 år, men elsker E92 !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...