Gå til innhold

2008 BMW E92 320i M-sport-Div. Performance

Share

Anbefalte innlegg

ble meget bra.. :-) åssen var det å montere. ?

kan jeg også spør om prisen.? bare å skrive det på pm om du vil. ;)

Fikk verkstedet til å montere det, 7000 med montering, ga de meg tilbud på:) Bare eksosen koster vel en 6500 eller noe:) Tror egentlig ikke det er noe vanskelig, men gjorde det på verksted siden det ikke var så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Fin bil du har :-) Fornøyd med lyden? Har sett noen klipp på Youtube av Performance eksosanlegg og må si at det høres bra ut :-) Merker du forresten noe forskjell på ytelse/respons?

Veldig fornøyd med lyden! Syntes ikke de klippene på youtube høres 100% likt ut som det gjør i virkeligheten. Jeg merker ikke noe forskjell på ytelsen eller respons, kun lyd. Men det er meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo litt varierende kvalitet på YT-filmene, men eksosanlegget må vel "kjøres inn" før det låter som det skal.. Uansett ganske gromt :-) Vurderer selv en E92 320i nå om dagen og da er Performance eksosanlegg et must ;-)

Ja, syntes det jeg og:) Sammen med m-pakke, navi-skjerm og takluke. Har ikke takluke selv, men skulle gjærne hatt det.. Men er ikke alltid lett å finne bilen men akkurat det utstyret man ønsker. Kan sterkt anbefale E92 320i. Har jeg ikke kjørt veldig mange forskjellige biler, i og med at jeg akkurat har fyllt 19 og dermed bare har hat lappen 1 år, men elsker E92 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...