Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 når jeg legger om, uansett vei og hvor mye kommer det mye ulyder fra demperne.... går det ann å stramme demper skruen i tårnlagret for mye? og hvor viktig er skiven som ligger mellom tårnlageret og fjørskåla? mulig jeg har glemt den. håper på respons og hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 uten den skiven der så får du dette problemet jeg hadde klart og glemme min her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 hvis man da først har fått dette problemet, er det da noe som er ødelagt? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Er vel ikke værre ett at fjørskålen "stepper" på bunn av tårnlager. Mange coilovers kommer med denne "skiven" i fjørskålen, så man slipper den løse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 trenger ikek være noe ødelagt. er bare at uten skiva vinn fjørskålen ligger an på begge sider av lageret. så den vill da ikke snu. lyden er at fjæren hopper fram og tilbake på fjørskålen som egentlig skal snu med fjøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hmmm, får sjekke oppe min coilovere og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Var det jeg regnet med, får ta det fra hverandre igjen og prøve med skiva på fort gjort å glemme sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Bare si at det funket nå er det helt strøkent! ikke noe ulyd! wuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå