stolnes Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Kikker på et rimelig sett 18" felger i England, disse kommer på 4400 inkl. frakt på eBay. Regner med flere her har bestilt hjul fra utlandet, hvor mye kan jeg regne med å måtte betale i toll/moms når jeg henter dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Det er ikke toll på felger, men du må betale 25 % mva. på kjøpesum + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 altså 25% på den totale summen, kjøpesum og frakt + 25% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Det folk kaller toll i dag er ofte et tollgebyr, dvs en liten kostnad de belaster deg for utregning og utlegg for MVA. Sist jeg fikk noe fra Germany kom dette gebyret på ca 260kr (gjennom posten). Så: Felger + frakt + norsk mva + fortollingsgebyr = totalpris. Mva regnes av varens pris inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå