Smurfen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 hei... har en e34 med batteri foran, så tenkte at jeg må trekke kabel helt fra batteriet foran... men så, så jeg denne under baksete (ubrukt hovedsikring ).. kan jeg bare trekke strømmen til forsterkeren derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 For meg så det ut som om det er jord som er koblet til der, med tanke på alle di små ledningene. Bare ta et multimeter, om du har et tilgjengelig og sette der kablene kommer på bilder, og i karoseri, om du har 12V er det pluss, om ikke er det jord og du må trekke + fra batteri. Dette kan gjøres med en lyspære du setter kabler til også, lys så er det pluss, om ikke er det jord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 På min er kabelbunten med jording brun. Har heller aldri hørt å sett at jord er sikret Mener dette er pluss, men kabeltversnittet er jeg usikker på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Uansett så er dette altfor dårligkabling til en forsterker. dra en kabel fra batteriet og inn i torpedoen og langs kanalen. dette er den beste måten og ikke er det vansklig heller. bare litt krånglete ved torpedoveggen. håper dette var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 trekk fra batteriet. sjekk at jordingen til spillern er bra ellerså kan du ryke linjeutgangen på spillern. på e36 min skjedde dette måtte klippe org jording lage ny og kjøpe ny spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 og husk sikring på strøm ledningen til forsterkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jepp, like greit at flere sier dette hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=10&ids=artID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå