BmwDieselPower Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Heisann. Spennende prosjekt. Hvor kjøpte du grenrøret?HUSK: ikke overdimensjoner turboen. Størst er ikke bestandig best. Anders Kjøpte det av enn kamerat, men tror han kjøpte det på ebay:) Jeg veit, skulle hatt turbo som er ett par hakk større:)
BmwDieselPower Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 står på du åge. e svert det. e bra far din endelig ha ti tel fornuft da.. Må jo prøve Syns det var bra jeg Er litt plukk da, som feil skjerm og dører på høyre siden:( Måtte plugge bensin tanken 3 plasser:( Også trenger den sårt en polering...
NBCustom Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Hva skjer med bilen? ser du har lagt ut en del deler til salgs?!
BmwDieselPower Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Hva skjer med bilen? ser du har lagt ut en del deler til salgs?! Det kommer seg:) Bilder og sånn kommer så fort jeg får kjøpt meg ny pc, har bare iphone om dagen:p Selger det jeg ikke får brukt i E34'n, også har jeg noe deler jeg ikke har bruk for fra før:p Men mangler en turbo som er et par hakk større enn den orginale:(
BmwDieselPower Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Rett etter oppstarten, men sliter med startsperra enda, så fikk tak i ett ledningsnett og hjerne fra en uten startsperre fra bergee her påforumet, men er nok noe som ikke stemte for fikk ikke starta etterpå Så bytta tildet gamle ledningsnettet igjenn. Så da kjører jeg den til sulland på lillehammer så de får fjerna den Under ledningsnett bytte. 535'n til fadern har fått vinge;) kjøpt av bergee den å Litt dårlig med oppdateringer, men har ikke gjort så mye med bilen i det siste:( Har fått fjerna de 12 2er feilene på mangellappen da Så da står det igjenn bare startsperra, hjulstilling og bt, så er det skilt Sorry for lite bilder fra ombygginga Er veldig flink til å glemme å ta bilder Men skal prøve å bli bedre fremover Blir ikke mer fart før det begynner og rulle inn litt cash
NBCustom Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Dette blir bra, Åge! Du har da fått gjort unna det verste nå!
Forbiss Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Bare til info, viss det grenrøret ditt er til m20 så passer det ikkje på m51. Pluss at det er bare søppel. Hadde samme på 325'n før.
BmwDieselPower Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Dette blir bra, Åge! Du har da fått gjort unna det verste nå! Ja, heldigvis:)
BmwDieselPower Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Bare til info, viss det grenrøret ditt er til m20 så passer det ikkje på m51. Pluss at det er bare søppel. Hadde samme på 325'n før. Er til m50, men passer ikke på de øvre skrue hullene så må Lage nye hull, men det er ikke noe problem:) Å skulle grenrøret være noe dritt så lages det et nytt et:)
BmwDieselPower Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Her kommer det litt bilder av pussing av felger, stuepynten min;) og bilen til fadern:P Bare for å holde litt liv i tråden til jeg får skifta hoftekule... Håper det skjer fort som f**n så jeg får kommet ordentlig igang Før: Etter: Stuepynt: 535I:
NBCustom Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Dette blir bra, snart i mål med det meste du nå?
BmwDieselPower Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Mangler bare sulland og bt nå før skilt:)
NBCustom Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Mangler bare sulland og bt nå før skilt:) Ok, hørtes ikke bare bare ut, men lykke til
BmwDieselPower Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Skal jo bare godkjenne senkesett hos bt da;)
helland Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 den elektriske delen på dieselpumpa må komme fra den samme bilen som ledningsnettet og styreenheten til motoren kommer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå