freser93 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 da jeg skulle åpne bakluka idag i bilen så åpna den seg ikke når jeg åpna på førersia eller på passasjer sia, å hvis jeg prøver å åpne den så låser alle dørene seg :S noe som har noen ide ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 bump. please kan noen som har peiling hjelpe meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Får du den opp ved å bruke nøkkel på bakluka? Sjekk kablen som går opp på venstre siden, isolasjonen på ledningene har en tendens til å begynne å morkne å skape kortslutninger. prøv å rist litt på kabelen for å se om det skjer igjen. Skjer det igjen må du kutte opp for å komme til å sjekke ledningene. Jeg regner med problemet ligger her, hvis ikke kan det kanskje være at låse-aktuatorene ikke er i sync. i så fall lås opp alle dører du klarer, koble fra minuspolen på batteriet og lås opp resten for så å sette på batteripolen og låse/låse opp på en av dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Skjer av og til på sedanen til dama. Bare ha en døra åpen, lås og lås opp igjen til du får du luka opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 takker for alle svar bare å fyre løs hvis man har noen fler ideer forhold til problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Skjer av og til på sedanen til dama. Bare ha en døra åpen, lås og lås opp igjen til du får du luka opp. ha døra oppe å gå på en an dør å prøve å åpne å låse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 okei, når man trykker på bakluke knappen låser alle alt seg. å har prøvdt alt dere har skrevet uten hell. noen andre måter å få åpna opp å fiksa d på ?? :S :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 okei, når man trykker på bakluke knappen låser alle alt seg. å har prøvdt alt dere har skrevet uten hell. noen andre måter å få åpna opp å fiksa d på ?? :S :S Skal nesten si helt sikkert at det er ledningene som går inn i luka di det er kortsluting på! når luken åpnes og lukkes bøyer du de ledningene! å da er det veldig lett for at iselasjonen på kablene sprekker!.. Veit ikke om du har hatt noe problemer med skiltlys også? eller at det ryker sikkeringer?? Men hvis du skal ha opp luka kan du gjøre det "manuelt" med å ta av trkket og dra ned stanga som går ifra snappen og ned til "låsern" Om det er noe du lurer på kan du ringe meg på 41476876 //Claus Henrik Sc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå