Eksos Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Hmmm... Neinei, står iallefall standby til M5 henting i Germany
Gjest Skrevet Oktober 11, 2012 Skrevet Oktober 11, 2012 Still no news.. begynner å bli litt utålmodig her ja...
Eksos Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 På tide med Update! Lakkert motorrom kanskje?
Gjest Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Da begynner vi med litt bilder av bilen slik den så ut før, og litt av bilder fra demonteringen.
prosjekt34 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Jaja, selv om noe mystisk har skjedd med kontoen min i dag så forsøker jeg å legge ut bildene på nytt. På grunn av mye stress hos lakkverkstedet ble bare motorrom lakket nå. Etter montering av motor ++ skal bilen tilbake til lakkverkstedet for komplett lakkering. Det er vel så langt vi har kommet til nå! Satser på at dette går unna fremover:)
S.Hafsmo Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Jeg har endret førsteposten i denne tråden, slik at du kan redigere denne / legge inn info på nytt. Sist vi mistet brukere på denne måten viste det seg å være ugjenopprettelig, men det vil selvfølgelig bli sjekket opp i.
prosjekt34 Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Takk for det Hafsmo, men jeg stenger denne tråden og fortsetter den nye tråden her med nytt nick: viewtopic.php?f=11&t=243225 - her kan dere følge ombyggingen videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå