kabeldeigen Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Hallais gutter. Bilen har passert 170 på telleren nå, så nå er det vel på tide å få flushet, skifte olje og filter på girkassen. Noen som har anbefalinger på verksted i Bergen som gjør en god, perfekt jobb. Og hva koster dette? Vet ikke hvilke kasse jeg har , men er en 98 mod, 523 iat. Takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5-78 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Automatgear Service AS www.automatgear.no/ Ligger i Åsane.. Kostet meg 4500 kr på en X5.. Meget fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 de tar mellom 4500-6500 kroner. Dyrt, men de gjør en god jobb, iallefall etter hva jeg har hørt, har bare hørt om en annen som spesialiserer seg på automatkasser, og holder til i eidsvåg, men automatservice ligger langt foran med tanke på kunnskap og kompetanse etter hva jeg har hørt. De holder til i salhusveien, første innkjørsel til høyre i nedoverbakken etter du har passert BIR anlegget og prærien (strak vei etter BIR) når du kommer fra åsane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Latterlig dyrt. Hadde gjort dette hos en merkeforhandler evnt. spesialist på automatkasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Disse er spesialister på automatkasser og en av veldig få i bergensområdet. har ikke hørt med BMW, men går utifra at de tar mellom 5-8 lapper for samme jobben, om ikke mer. skulle ha samme jobben gjort på min 320ia, og syns prisen ble høy, ringte derfor rundt og ingen kunne gjøre jobben utenom en i eidsvåg og i salhusveien... Snapdrive/mekonomen kunne ta olje/filterskift uten flush, for kr 1700-2700 avhengig av hvor mye arbeid som måtte til... Endte opp med at jeg gikk til innkjøp av biltemapumpe og tok jobben selv, uten flush, men skiftet olje 2-3 ganger iløpet av 1500km, girkassen ble merkbart bedre, men sikkert langt fra hva en flush ville klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kan virkelig anbefale automatgear service i Åsane (Salhusveien). De tok nylig flushing og service på kassa mi. Der gikk det vanligvis med 15 liter olje for en sånn operasjon, men etter denne mengden var de ikke helt fornøyde, så de ringte og lurte på om det var ok at de kjørte gjennom fem liter ekstra. Det kosta meg en tusenlapp ekstra, men så blei kassa veldig bra etterpå. De tok vare på litt av den gamle olja så jeg kunne se hvordan den så ut, og gav meg også en tilstandsrapport på kassa. Totalt for meg så kosta det 5 900 med flushing og skift av filter. En helt ok pris, og så har de virkelig peiling på hva de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Den e god..dette blir good soos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå