Gå til innhold

noen som har prøvd uoriginale bremserdeler++ fra koed??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer helt fint. Kjøpte også fra schmiedmann en gang. Da var senter lakkert. Det er deilig

Sent from my HTC Sensation using Tapatalk

Skrevet

styr unna bremseklosser bak ihvertfall, disse var noe dritt.

mine hadde knukket av den fjøren som skal inn i stempelet på calipter. men skiver er gulle gode:)

Skrevet

Bremseskivene virker fint men meir skeptisk på klosser.

Har opplevd at belegget losner frå klossen.

Skrevet
Ta ut klossene og gjør skikkelig rent og monter dem på plass igjen og påfør bremsepasta. Da sklir klossene bedre og pipinga går helt sikkert bort:)

ja dette trikset fungerer ofte på bremser som begynner å hyle etter en stund men hjelper lite på klosser av dårlig kvalitet har jeg hørt.. da hyler de fra første kilometer..

grunnen at jeg skal bytte er kast i skiver og risting i ratt og bil... :x

Skrevet

ellers takk for mange svar..:) jeg tror jeg går for skivene da og får tak på skikkelige klosser.. er jo latterlig billig i forhold til gs må jeg si..

Skrevet

Kjøpte skiver klosser og brekkbånd fra Koed og har kjørt 30 0000 km hittil uten problemer. (E39)

Skrevet

kjøpte klosser og skiver rundt om til min gammle E34 hos koed. virker gull i 3 år som jeg hadde bilen.

lite slitasje og ingen tegnt til kast eller vibrasjoner. billig var det også:) kjør på!

Skrevet

høres ut som folk har prøvd det nok til at jeg tør våge meg på bremsene..

noen som vet om en frontfanger(ikke m tech) passer bolt on eller om det må lages egne fester og drit..

da tenker jeg også på den uoriginale som sikkert er fra kina..

Skrevet

Kan aldri tenke meg at Koed selger en fanger du må lage fester til.

Send en mail til de og spør. Har alltid fått svar samme dagen eller dagen etterpå :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...