bmw_odd Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Ønsker å kjøpe hengerfeste til e30 touring. Må være komplett med alt av fester og slikt. Vil helst ha med avtagbar krok hvis noen har det og helst i nærheten av vestfold!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 spør kamro her på forumet.. tror han skal kvitte seg meg sitt -stammer fra coupe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 jepp skal høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Vet Gudmund N har et løst som han ikke skal ha.... men det er fast krok da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Trenger fortsatt avtagbart hengerfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Bump !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 har med fast kule.. tror jeg har sett bare et avtagbart tilsalgs på forumet til e30, må være sjelden vare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 touring Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg har hengerfetse må min touring som skal av. Er usikker på om det er fast eller avtagbart. Kan sjekke det i morra. Så kan du eventuelt få kjøp det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 har med fast kule.. tror jeg har sett bare et avtagbart tilsalgs på forumet til e30, må være sjelden vare? Ja er litt sjelden vare men er jo noen der ute som har så får vel tak i etterhvert. Gir deg en lyd jeg viss det blir til å kjøpe med fast krok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Jeg har hengerfetse må min touring som skal av. Er usikker på om det er fast eller avtagbart. Kan sjekke det i morra. Så kan du eventuelt få kjøp det. Det er flott, ja bare si ifra du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 touring Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har hengerfetse må min touring som skal av. Er usikker på om det er fast eller avtagbart. Kan sjekke det i morra. Så kan du eventuelt få kjøp det. Det er flott, ja bare si ifra du! Hei igjen. Var desverre fast kule på hengerfestet mitt. Men får rope ut om du velger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå