martsimo Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Vurderer "CSL" bakluke i bilens farge i tillegg til M eksteriøret.. Noen formeninger om dette..? Aldri sett det "live" før selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 kledde bra dei felgene ja rett farve rett bil ikkje dum denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 synes felgene var fete jeg! CLS bakluke er sikkert stilig, personlig synes jeg CLS luka til 3serie blir overkill, ser ut som en fugl med stjert. men på bildene så ser det ikke ut som luka til e60'n er så jævlig høy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Takk for tilbakemeldinger.. Måtte heve bilen litt igjen i går, ble litt for trangt gitt.. Står over CSL bakluke for denne gang tror eg.. Kikket på litt bilder og det såg litt voldsomt ut.. Meget spent på den ny DYN E60 spilleren fra Dynavin som skal komme ut i løpet av Mai.. Noen andre som har sjekket litt rundt denne spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Da var ny M-Front montert, original rullegardin og Lamin-X på frontlykter.. Sideskjørt skal monteres i løpet av uken.. Venter fortsatt i spenning på nyheter om DYN-E60 spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå