Gå til innhold

Ubrukt RF kondensator 1Farad


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Endte opp med en kondensator mer enn jeg fikk bruk for under forrige stereoprosjekt, så da vurderer jeg å selge den jeg ikke trenger. Har åpnet eska for å "låne" motstanden til å lade opp en annen kondensator. Har altså ikke ladet opp eller brukt denne kondensatoren. Motstandsbrettet følger selvfølgelig med. Kondensatoren har digital volt-visning.

Den heter i følge innpakningen CPCD10-03 og kostet 1295,- ny.

Vet jeg må selge denne med tap, men håper å få 700,- + frakt da jeg egentlig ikke har bruk for den per dags dato. Er det ikke noen interesse får den bare ligg til jeg evt. får bruk for noe sånt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ikke for å snakke dårlig om produktet ditt, men 1 farad`s kondensatore får man på nett for 300 kroner NY. kjøpte min 11 farads kondensator på eltema.no for 1300.-

så om du vil bli kvitt din må du enten senke prisen, eller beholde den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem for meg å beholde denne selv siden det er et velrenomert merke. Uten å ha vanvittig greie på hva som er innvendig i slike kondensatorer, vil jeg nesten anta at selve komponentene i en billig kondensator også er billige, om du skjønner hva jeg mener :wink:

Uten sammenligning forøvrig, du får kjøpt en kaffetrakter til 99,- også, men jeg foretrekker likevel Moccamaster mye fordi jeg liker god kaffe, og fordi de elektiske komponentene den er satt sammen av er bedre/tryggere :)

Ikke for å hetse kondensatoren din siden jeg ikke vet noe som helst om den, men jeg bruker forøvrig ikke å kjøpe bilstereo på butikker som selger møbler, treningsapparat og sykler :wink:

Lar uansett annonsen ligg her til jeg evt. for bruk for den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem for meg å beholde denne selv siden det er et velrenomert merke. Uten å ha vanvittig greie på hva som er innvendig i slike kondensatorer, vil jeg nesten anta at selve komponentene i en billig kondensator også er billige, om du skjønner hva jeg mener :wink:

Uten sammenligning forøvrig, du får kjøpt en kaffetrakter til 99,- også, men jeg foretrekker likevel Moccamaster mye fordi jeg liker god kaffe, og fordi de elektiske komponentene den er satt sammen av er bedre/tryggere :)

Ikke for å hetse kondensatoren din siden jeg ikke vet noe som helst om den, men jeg bruker forøvrig ikke å kjøpe bilstereo på butikker som selger møbler, treningsapparat og sykler :wink:

Lar uansett annonsen ligg her til jeg evt. for bruk for den selv.

sant det. men enten det heter moccamaster eller jingjang, så har de fleste stemplet "made in china" på undersiden. klart mye er en grunn for at det er billig, men ofte får du et like godt produkt uansett pris og navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...