Gå til innhold

1999 E46 316i 1,9 sedan hugges, det meste av deler!


stolnes
 Share

Anbefalte innlegg

Pga ombygging har jeg det meste til overs av deler fra denne. Kompl. motor/gir med travers/fjærbein/bremser, (uten tannstang), ca. 260.00km. går bra/pent. kompl. bakstilling med diff og bremser, mellomaksel. kompl. eksos (skadet/defekt bakpotte), frontfanger, panser, koffertlokk og dører i sort (noe mindre skader på førerdør og muligens på koffertlokk).

Selger også sort sportskinninteriør for sedan med nedfellbart baksete, se annen tråd.

Skal bort! Befinner seg i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørene er noen km unna meg her nå, men mener de er bortimot rustfrie. Uten dørtrekk. Førerdøren har som nevnt en liten skade etter en påkjørsel som hovedsaklig gikk utover forskjermen. Dørene foran er uten innmat/vindusheiser. Panseret har enkelte "normale" steinsprut, ingen større. 4000 for dører og panser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. førerdør er eneste dør som er rustfri på min så trenger ikke den faktisk.. men er interessert i de andre og panser hvis det kun dreier seg om steinsprut.. nå vil jeg også helst se varene på bilde før jeg bestemmer meg.. men 3 dører og panser i underkant av 4 lapper kan jeg gå med på..

hvis du kan få det til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...