Erlenduz Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Hoi! Har et spørsmål om lyktene på en E39. Er en 02 mod. Er det noen som veit om man kan sende inn lyktene og få dem "overhalt"? om jeg kan si det sånn. Tenker hovedsakelig at delene inni blir byttet til nye.
mbruer Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Tror ikke det finnes. Hva skal byttes? Justeringsstag eller HELE innmat med linse osv? Har åpnet mine lamper, gikk fint det. Så kan alltid gjøre det jeg for en liten slant;) Så lenge reflektorer og glass på Linsa ikke er skadet er det ikke noe vits å gjøre noe
Erlenduz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Tror ikke det finnes. Hva skal byttes? Justeringsstag eller HELE innmat med linse osv? Har åpnet mine lamper, gikk fint det. Så kan alltid gjøre det jeg for en liten slant;) Så lenge reflektorer og glass på Linsa ikke er skadet er det ikke noe vits å gjøre noe Jeg spør for en kollega, han er polsk og da skal jo alt være så nøye. Han ville vist bytte/renske reflektor og glass på innsiden osv. Så han mente at lykta hadde noen klips som ble ødelagt hvis man åpnet den feil. Og at man måtte ha varme osv. Har gjort tilsvarende på en Lexus is200. Putta de bare i ovnen så limet smeltet, og så tok glasset av. Samme når det sku på igjen. Men som sagt, han er polsk. Trengte igrunn bare å vite at det ikke var noen som gjorde sånt proft.
Terje79 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Som sagt over her, ikke vits om det ikke er noe som MÅ byttes inni. Men han kan jo gjøre som meg og flere med meg. Kjøp dette: http://www.ebay.com/itm/200707084264?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 og slip ned lykta... Blir som ny hvis du har riper på utsiden av glasset. Har handlet fra han jeg linket til, meget bra! Kjapp levering og null stress. Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå